خوش آمدید...


♥♥♥♫ملودی عشق♫♥♥♥

عاشقانه

مکانی برایت بهتر از دلم سراغ ندارم

تنگی اش را به بزرگی مهربانیت ببخش!!!

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

sahar
ساعت23:57---8 بهمن 1391
سلام مریم جوون وب قشنگی داری

به منم سر بزن خوشحال میشم

پاسخ:ممنون که سر زدی...چشم حتما


مهدیار
ساعت17:30---8 بهمن 1391
خسته نباشی واقعا آبجی...خیلی وبلاگ زیبایی داریپاسخ:مریم:ممنون مهدیار که سر زدی...ممنون

محمد مریم
ساعت17:47---16 دی 1391
دلم سکوت میکند...





برای شادی تو باز ، دلم سکوت میکند.....





برای رفع این نیاز ، دلم سکوت میکند...









به عشق تو گرفته ام ، وضو ز اشک و خون دل





برای خواندن نماز ، دلم سکوت میکند...









چه چاره ای به جز سکوت ؟ مقابل هجوم عشق





تا نشود قصه دراز ، دلم سکوت میکند...









کشانده ای مرا پی ات ، به کوههای انتظار





به سختی شیب و فراز ، دلم سکوت میکند...









درون باغ سینه ام ، به جای خود چو بنگرد





نشسته ای تو گل به ناز ، دلم سکوت میکند...









دچار شد دلم به تو ، و چشم فتنه ساز تو





به یاد چشم فتنه ساز ، دلم سکوت میکند.....









تا به رسانی به نوا ، ساز حزین روح را





برای کوکهای ساز ، دلم سکوت میکند...









دعا نموده ای مرا که جز تو را دل ندهم





به حرمت راز و نیاز ، دلم سکوت میکند....



نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در 10 دی 1398برچسب:,ساعت 1:0 توسط محمد و مریم| |


Power By: LoxBlog.Com